Autorice ove knjige pokušavaju pomoći svima onima koji se pitaju pripremamo li doista učenike za uspješan život i rad u suvremenom svijetu bogatom informacijama i u tehnološkom radnom okruženju. One zagovaraju pretvaranje škole u fleksibilnu suradničku istraživačku zajednicu u kojoj će “tim za učenje” (u čijoj su jezgri učitelj i knjižničar) voditi učenike, uključujući ih u proces pronalaska i uporabe brojnih informacijskih izvora kako bi što bolje razumjeli konkretno područje kurikuluma. Njihov pristup potiče sudjelovanje i interes te izaziva učenike da svoj svijet povežu s kurikulumom, priprema ih za samostalno razmišljanje, donošenje promišljenih odluka, razvoj stručnih znanja i cjeloživotno učenje.
Vođeno istraživačko učenje : učenje u 21. stoljeću
13.27 €
Autor: Carol C. Kuhlthau, Leslie K. Maniotes i Ann K. Caspari
Izdavač: Školska knjiga, Zagreb
Godina izdanja: 2018.
Broj stranica: 307
Dimenzije:17×24 cm
Uvez: meki
Na zalihi