S korica:
Kada je riječ o inovacijama, glavni direktor Applea Steve Jobs je legenda. Slogan njegove kompanije, „Razmišljajte drukčije”, više je od marketinškog trika. To je način života – moćan, pozitivan, revolucionaran pristup inovacijama koji može primijeniti svatko na svim područjima svojega života.
Ovo je sedam načela inovacija, koja je nadahnuo sam majstor:
1. Radite ono što volite.
Razmišljajte drukčije o svojoj karijeri.
2. Ostavite trag u svemiru.
Razmišljajte drukčije o svojoj viziji.
3. Pokrenite mozak.
Razmišljajte drukčije o tome kako razmišljate.
4. Prodajte snove, a ne proizvode.
Razmišljajte drukčije o svojim korisnicima.
5. Recite „ne” tisućama stvari.
Razmišljajte drukčije o dizajnu.
6. Stvarajte nevjerojatno dobra iskustva.
Razmišljajte drukčije o iskustvu svojega branda.
7. Ovladajte porukom.
Razmišljajte drukčije o svojoj priči.
Slijedeći vizionarski primjer Stevea Jobsa mogu se otkriti novi načini za oslobađanje vlastitih kreativnih mogućnosti i stvaranje okružja koje potiče inovacije i dopušta im da se razviju. Može se naučiti kako se suprotstaviti – i pobijediti – najmoćnije suparnike, razviti najrevolucionarnije proizvode, privući najodanije korisnike, i uspjeti u najizazovnijim vremenima.