S korica:
U djelu SKRIVENO LICE VREMENA Michel Hulin predstavlja se kao vrstan poznavalac povijesti religija. Komparativnom metodom i razumijevanjem povijesnih veza i zakonitosti, a presjekom različitih iskustava (vjersko filozofsko, umjetničko, mističko) predočava nam bogatstvo i slikovitost našeg poimanja onostranosti.
Tabu smrti je neizbježan element svake civilizacije. U susretu s nespoznatljivim čovjek je izgradio sustave vjerovanja i mitove u kojima izražava svoju tjeskobu i strah od smrti. Onostranost je jedan od pogleda na nju, a imaginarno različitih kultura na različite je načine uobličavalo svoje poimanje onoga svijeta. Prateći genezu onostranosti od prvih tipova karakterističnih za prapovijest ili primitivna društva do strukturiranih religijskih sustava (Egipat, predislamska misao Irana, židovska religija, islam, kršćanstvo, Indija) pratimo i arhetipska mjesta kulturne preradbe ideje smrti.
Michel Hulin se ne zadovoljava samo povijesno-antropološkim prikazom našeg poimanja onostranosti nego razmatra filozofski status smrti, njemu metafizičku i etičku dimenziju.