teorije – metodologija – sadržaj – struktura
S korica:
Kurikulum suvremenog odgoja, obrazovanja i škole jezgra je svake dobre obrazovne politike i, dakako, moderne pedagogijske znanosti. Danas je to jedno od središnjih pitanja svekolikih promjena na svim razinama odgojno-obrazovnog sustava svake zemlje. Knjiga
KURIKULUM: teorije – metodologija – sadržaj – struktura, znanstveno-istraživačka je studija grupe autora, prva, u nas, koja kazuje kako pristupiti izradi nacionalnog kurikuluma s gledišta višedisciplinarnog promišljanja cilja i zadaća, pojava i procesa današnje škole. U knjizi se nalaze znanstveno-teorijska objašnjenja, metodologijska polazišta i didaktički kriteriji za strukturiranje kurikulumskih promjena cjeloživotnog učenja u društvu znanja. Knjiga je jednako namijenjena široj prosvjetnoj javnosti, koliko i obrazovnoj politici, studentima i istraživačima koji odgoj i obrazovanje promišljaju na stručan i suvremen način. Svatko tko želi odgoj i školu humano oblikovati i proeuropski promatrati, imat će u ovoj znanstvenoj knjizi siguran oslonac.